תודעה, אנרגיה ומה שביניהם

חזרה

מזה זמן שאני עסוק בהבנת האבחנה בין שני אלה. בספרי ("נסעתי בזמן, תיכף אשוב") דנתי בסוגיה זו, ובמהלך השנה שאחרונה קיבלתי מסרים רבים בנושא. השבוע שמעתי תקשור של קריון (מיום 30/8/2017, על ידי לי קרול) שבו הוא דיבר בנושאים אלו. פניתי אל ההדרכה הגבוהה שלי, וביקשתי הסברים.

כרגיל, התקשור ארוך, אך שווה את המאמץ… והרי הוא לפניכם:

שמוליק, שיחה זו מתנהלת בין התודעה אותה אתה מכיר כיהוידע, לבין התודעה שלך – שאותה אתה מכיר רק באופן בו היא באה לידי ביטוי בגוף הגשמי שלך.

על מנת שנוכל להעביר לך את המידע, אל התודעה הגשמית שלך, אל ההבנה, אל המודעות, אתה אמור להיות "מנותק" – תקוע על המזרון, לא מעורבים, לא שייך למציאות ואז המסרים שלנו עוברים ישירות ובקלות. בדמיונך אתה רואה כעת חיבור הנראה כריסים המחוברים לתאיך ומעליהם ריסים אחרים, והם נוגעים אחד בשני ודרכם המידע זורם. ריסים האלה שאתה מדבר עליהם, הם אותם אלמנטים הקיימים בגופך הגשמי ואשר יודעים לעבוד הן בעולם הרב ממד, והן בביטוי של עולם התלת ממד המהווה חלק מתוך הרב ממד. הם משמשים הממשק להזרמת כל מה שאנו רוצים להזרים וששייך לרב ממד. כאן מתבצע החיבור בין התודעה שלנו והתודעה האנושית, כאן מתבצע החיבור בין מה שאתה קוראים אנרגיה.

אבל אט אט, ובמהלך הלימודים שאתה מקבל מאתנו אתה מבין שאנו מדברים בתחומי עניין אחרים. העולם הרוחני שונה מאוד מהעולם הגשמי. אנו מדברים על אנרגיה שהיא (כפי שתיארת בספרך) המהות ולא הביטוי, המהות של ביטויי האנרגיה שאתם מכירים. אנו מדברים על המהות עצמה, על עצם היכולת שמגיעה לידי ביטוי בגופכם באותם ביטויים שאתם מכירים – חום, חשמל וכו', אבל למהות זאת יש גם ביטויים אחרים שמשמעותם השפעה על הרקמות הביולוגיות, על המינרלים, על הפלנטה כולה. ביטויים אלה של מהות האנרגיה זרים לכם, אינכם חשים בהם, אינכם יכולים למדוד אותם, אולם אתם בהחלט מודעים לתוצאות פעולתם. אתם מודעים לכך כאשר דיקור סיני עובד והזרמת ה"אנרגיה" דרך המרידיאנים מוסטת למצב של איזון בגוף כולו. אתם מכירים את האנרגיה כפי שהיא עובדת בטכניקות ריפוי שונות, בהילינג, ברייקי, בהזרמת אנרגיה, באקסס בארס, או בתטא הילינג (למרות שהם לא קוראים לריפוי באותו אופן) וכך בטכניקות ריפוי שונות ומשונות. בכולן זו האנרגיה שזורמת.

אתם מייחסים אנרגיה גם לנו, וקוראים לישויות "אנרגיות". אך אין אנו אנרגיות. ואין אנו מתקיימים במובן לינארי כפי שאתם מתייחסים אליו, בחלוקה שיש כזה ויש כזה, לא. זה לא המצב.

עליכם להבין שאנו, הישויות, איננו אותה האנרגיה הטהורה. אנו חומר. אנו חומר המוגדר בפיזיקת קוונטים ברמה שאינכם מכירים אותה, בפיזיקת קוונטים של עולם רב ממד. השוני גדול ואינו ניתן להסבר לישות אנושית של תלת ממד. בהיותנו חומר של רב ממד אנחנו מתקיימים באופן שונה לחלוטין מכל מה שאתם יכולים להעלות בדעתכם. אנו מנצלים באופן שוטף וקבוע טכניקות ותופעות של פיזיקה קוונטית שהמדענים שלכם מכירים אך עדיין לא יודעים לנצל כמו למשל תופעת השזירה שמאפשרת לנו ביטוי למה שאתם קוראים "הימצאות בעת ובעונה אחת" במקומות שונים או בזמנים שונים שאתם מכירים כציר זמן, ולכן אין אצלנו משמעות של זמן ואין לנו קדימה או אחורה, אין אצלנו משמעות של מרחב – לא גובה, לא עומק.

התודעה שאתה מדבר אתה עכשיו, היא יהוידע. היא היא אותה נשמה שאתה מכיר ממועצת אל-רבים. יש נשמות, כפי שאתם יודעים כבר, שמתממשות בגוף, ואז התודעה מתנתקת מהזרימה החופשית של המידע כפי שהיא ישנה כאן, בעולם של הרב ממד. התודעה מתחלקת אז לשניים – זו השוכנת בגוף הגשמי והמחוברת אלינו כל הזמן אך מבלי שהיא מודעת לכך, וישנו תודעה אחרת, חלקה האחר של הנשמה שאתם קוראים לו "אני עליון", שנשאר כולו ברמת הרב ממד, וכמו שכבר אמרנו בהזדמנות אחרת, יש לכך סיבה – אנו רוצים ללמוד דברים אותם ניתן ללמוד רק בסביבה של תלת ממד, בדיוק כמו שאנו לומדים דברים אחרים במקומות אחרים שאינכם מכירים. ברמה שלך התלת ממד קיים תנאי נוקשה והוא יכולת הבחירה החופשית שלכם. אשר על כן, אתם מנועים מלדעת את הידע של הרב ממד ומכאן נוצר הנתק.

אנו חומר בפיזיקה שאינכם מכירים, אין לנו בעיה שתקראו לנו "מלאכים", אין לנו בעיה שתקראו לנו "אנרגיה". התודעות שישנן כאן, רק חלקן מתממשות בגוף האדם. יש כאלה שמעולם לא התממשו ולעולם גם לא יתממשו. יש כאלה שמתממשות בכוכבים אחרים בפלנטות אחרות שעל חלקן כבר שמעתם כמו הפליאדות, כמו אוריון, כמו סיריוס ועוד אחרים שאינכם מכירים כי הן לא נצפים בשמים שלכם בצורה ברורה וגדולה, אבל גם שם יש חיים, יש מקומות שהחיים מתפתחים בהם רק כעת, ובבוא הזמן, כשאתם תגיעו לרמה של תודעת רב ממד, אתם תחנכו אותם שם כמו שתודעות מן הפליאדות שנמצאות עד היום בינכם, חונכות אתכם.

אנו תודעה, אנו חומר, וזה אומר שגם אצלנו בעולם הרב ממד אנו אחד ועוד אחד ועד אחד כאילו, נפרדים זה מזה באופן לינארי. אולם יש בנו גם את האחדות, את האינסופיות. המקור, מעצם היותו אינסופי, חייב לכלול גם אותנו ואותכם. אולם אם אנו חלק מהאינסוף לא תיתכן אבחנה בין נשמה אחת לרעותה, בין תודעה אחת לאחרת, כי האינסוף כולו – אחד הוא. וזה מסוג הדברים שחלק התודעה המגולם בגוף פיזי, אנושי, לא מסוגל להבין, לא יכול להבין.

אתה שמוליק, ואחרים שמתקשרים, מתחברים, לכם יש תפקיד לקדם, אבל זה כבר נושא אחר.

זו פעם ראשונה שאני יהוידע, מתקשר איתך באופן ישיר. כפי שאתה יודע, תפקידי במועצה הוא תפקיד של ידע, והפעם הזו בחרתי להופיע בפניך ישירות ולא באמצעות הדובר שלנו העושה מלאכתו נאמנה ובאופן מופלא. אני יודע שאני מופיע בפניך בתצורת דמות, אך היא פרי הדמיון שלך. נוח לי להופיע בפניך כפרי דמיון. היום אני מופיע בצורה א' וביום אחר בצורה ב' אולם כפי שאתה מבין אני איני אלא תודעה של רב ממד, חומר של פיזיקה גבוהה יותר, שאתם אינכם מכירים.

אנו ניפגש עוד רבות שמוליק, ולבינתיים – שתהיה לך שבת נעימה ומנוחה. לילה טוב

חזרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *